08 czerwca 2015

Parę informacji


(c) Moja

Otóż podjęłam decyzję i postanowiłam zacząć pisać to opowiadanie od nowa. Owszem żal mi tych 17 rozdziałów, ale muszę to zrobić, ponieważ ta historia zaczęła iść zbyt szybko. Nie pokazałam wam zbytnio stosunku Harry'ego do Chanel, jak i do Maggie, a sam Styles stał się trochę za grzeczny.
Zaczynamy od nowa także coś musi się zmienić. Pomysł na historię nie zmieni się. Wszystko, co się działo na początku tego opowiadania będzie się działo. Zostanie oczywiście dodanie parę wątków, ale nie będzie ich zbyt wiele. Zmienią się niektórzy bohaterzy. Po pierwsze nie będzie już Zayna, Louisa, Nialla, Luke'a i Emily. Nie znikną oni ma zawsze tylko zostaną zmienione im imiona i w przypadku niektórych aktorzy, ale prócz tego nie będzie większych zmian. Szablonu ani zwiastuna nie będę zmieniać, ponieważ prawdę mówiąc to nie ma najmniejszego sensu skoro pomysł na opowiadanie się nie zmienia. Tak wiem, że nadużywam słowa "Zmieniać", ale no muszę to zrobić w tym przypadku. Zmieni jeszcze trochę Pauline, ale nie dużo. Będzie po prostu trochę mniejszą "sierotą", ale nadal będzie nieśmiałą, skrytą w sobie, niewinną dziewczynką jaką znacie.
Postanowiłam jeszcze jedną rzecz, a mianowicie taką iż Forbidden Love i Stay będą moimi głównymi opowiadaniami. Co to oznacza? Już tłumaczę. Otóż skoro będę to moje główne opowiadania będę poświęcała im więcej czasu i po prostu rozdziały na nich będą się pojawiać częściej. Co myślicie o takim pomyśle? Podoba się, czy może nie?
I to będzie na tyle moi kochani. Ja idę usuwać posty z tego bloga, a właściwie zrobię tak iż jedynie ja będę miała do nich dostęp. Oczywiście nie usuwam postów z wiadomościami o mnie. Jeśli będziecie chcieli to nowy prolog pojawi się jeszcze dzisiaj. To zależy tylko od was.
Jeśli macie pytania To piszcie śmiało, a ja na nie odpowiem w komentarzu lub pod prologiem  :)
~Wasza Pauline~

1 komentarz:

  1. Prolog może zostać, jak najbardziej.
    Jestem ciekawa, jak teraz akcja się rozpędzi! Nie mogę się doczekać ponownego poznawania bohaterów.
    Dodawaj nowy rozdział jak najszybciej!
    A, właśnie. Co do pomysłu głównych opowiadań.. z jednej strony mi się to podoba, bo wiadomo, rozdziały będą szybciej. Natomiast z drugiej już mniej. W końcu na tamtych blogach będzie trzeba czekać... No, ale cóż.:D Jeśli trzeba, to trzeba.
    Miłego dnia życzę.
    Karmeeleq. :3

    OdpowiedzUsuń

TEMPLATE BY NATH