05 lutego 2015

Sex Blog


Żeby nie przynudzać przechodzę do sedna sprawy. A więc zaczęłam pisać nowe FF, na które chcę was serdecznie zaprosić. Nosi ono nazwę jak widać na zdjęciu obok "Sex Blog". Nie przywidywałam, że założę je tak szybko, ale wyszło jak wyszło. Mam nadzieję, że przypadnie wam do gustu tak samo jak Forbidden Love mimo, że jest to zupełnie inne FF. O wiele spokojniejsze, ale w końcu ta sama autorka, więc, zeby nie przedłużać macie do niego linka.

I zadam to pytanie po raz setny: Chcecie do mnie jakiś kontakt?
Wiem, że zapewne nikt tego nie przeczyta i pisze to na nic, ale co poradzić. Jeśli macie jakieś pytania (mogą dotyczyć mnie, Forbidden Love oraz Sex Bloga) to zadawajcie je w komentarzach pod tym postem. Z chęcią na wszystkie odpowiem :*
~Wasza Pauline Styles~

1 komentarz:

TEMPLATE BY NATH