17 lutego 2015

Liebster Award

Wiem, że to znowu nie jest rozdział, ale jest on cały czas w pisaniu. Piszę go kiedy tylko się da i mam na to wenę. Z tego postu znowu możecie się dowiedzieć czegoś o mnie ;)


„Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę” Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.”

Zostałam nominowana przez:

Pytania:

1. Co cię inspiruje do pisania?
Szczerze to wszystko mnie inspiruje. Wystarczy mi jedno słowa, a już mam pomysł na opowiadanie. Tak samo jest z piosenkami. Jedna piosenka, a już mogę mieć nowe pomysły.
 
2. Jak długo piszesz?
Jeśli chodzi o pisanie na blogu to już ponad rok. Swoją przygodę z blogerem zaczęłam w grudniu 2013 roku, a jeśli chodzi o ogólne pisania to zaczęłam jakoś tak w marcu 2013 albo 2012. Nie pamiętam dobrze, w którym to było roku.
 
3. Masz jakieś inne blogi twojego autorstwa?
Tak mam jeszcze jedno FanFiction "Sex Blog" i mam zamiar zacząć pisać jeszcze jedno, ale nie wiem dokładnie kiedy.
 
4. Masz rodzeństwo?
Tak. Mam młodszą siostrę Maję ( Ja wybierałam dla niej imię ^^ )
 
5. Masz myśl z którą idziesz przez życie?
Nie mam chyba jako takiej, ale moje motto życiowe to "Never Say Never".
 
6. Wolisz czytać blogi czy bardziej pisać?
Sama nie wiem. Chyba lubię to tak samo. Uwielbiam czytać FanFiki, ale tylko te które są na wattpadzie, ale koffam też pisać. No, więc nie umiem wybrać.
 
  7. Jaki gatunek muzyki lubisz?
Lubię chyba wszystkie oprócz metalu i disco polo.
 
  8. Wspiera Cię ktoś w tym co lubisz robić?
Tak. Wspierają mnie moje BFF *.* Ale także każdy komentarz od czytelnika to dla mnie wielkie wsparcie.
 
9. Ile masz lat? 
Tego nie zdradzę. Mogę tylko zdradzić, że urodziny obchodzę 1 maja ^^
 
10. Piszesz również coś innego niż FF? (np. wiersze)
Nie. Chyba, żeby liczyć wypracowania na polski. Nie nadaję się do pisania wierszy, piosenek i tak dalej... Czasami tylko pisze swoje przemyślenia. Zastanawiałam się nawet czy nie założyć bloga z nim, ale kto by chciał to czytać.
 
11. Promujesz swojego bloga? Jeśli tak, to w jaki sposób.  
Promuję się poprzez spisy opowiadań. 
 
To będzie na tyle jak nie nominuję nikogo, ponieważ nie mam kogo i nie mam na to czasu. To ja biorę się za pisania dalszej części rozdziału kochani ♥ 
~Wasza Pauline Styles~ 
 

1 komentarz:

  1. Super :)
    Ja bym czytała taki błog z przemyśleniami :)
    Do następnego :**

    OdpowiedzUsuń

TEMPLATE BY NATH