16 lutego 2015

22tyś. wyświetleń = 22 faktów o mnie

Wiem, że nie ma pełnych 22 tyś, ale mało już zostało. Rozdział jak zawsze jest w pisaniu, ale jak na razie mam dla was 22 fakty o mnie. Jeśli nie chce wam się czytać to nie czytajcie. Sądzę, że skoro już czytacie to opowiadanie to powinniście trochę bardziej poznać jego autorkę.

1. To od czego tu zacząć, a no tak. Na imię mi Paulina, ale wolę jak mówi się do mnie Pauline.
2. Ile mam lat? No cóż jestem dość stara i nie chcę go zbytnio zadać. Powiem wam tylko tyle, że chodzę do zespołu szkół (czytaj: gimnazjum + liceum, a do tego wielki tłok). Wieku domyślcie się sami.
3. Skoro już o szkole mowa to może ulubiony przedmiot. I tu pojawia się problem, bo jako takiego nie mam. No niestety.
4. Co robię oprócz pisania? No cóż tańczę, rysuje, śpiewam, gram w kosza... Co ja gadam? Tańczę, bo muszę. Narysować coś od biedy narysuje, bo nawet lubię to robić. Śpiewać, śpiewam na muzyce, ale źle to nie wychodzi, a w kosza gram na wf, ale szczerze to lubię w niego grać.
5. To teraz może czas na Fandomki ^^ Jestem Directioner (co nikogo nie powinno dziwić), Beliber, Mixer, Mahomie, Firanka i to chyba będzie na tyle.
6. Muszę się przyznać, że uwielbiam oglądać youtuberów. Mam swoją ulubioną trójeczkę, czyli Blowa, Reziego i Jasia ^^ Oprócz nich oglądam jeszcze pierdyliard innych.
7. Uwielbiam czytać. Czytam wszystko Fanfiki, książki, gazety...
8. Czytam Fanfiki każdego rodzaju, ale moje ulubione to zdecydowanie, te których akcja toczy się w psychiatryku (Tak wiem, że jestem dziwna XD )
9. Mój ulubiony serial to zdecydowanie Plotkara.
10. Czego słucham? Szczerze to wszystkiego. Nie mam jakiegoś ulubionego gatunku. Słucham wszystkiego co mi wpadnie w ucho.
11. Piosenki, których ostatnio słucham najczęściej to zdecydowanie: Ellie Goulding - Love me like you do, Beyonce - Haunted, Neon Jungle - Trouble
12. Moje 3 ulubione rzeczy? Mój telefon, słuchawki i That Moment
13. Filmy, które oglądam najczęściej to This is us i Where we are, a te w których się ostatnio zakochałam to Love, Rosie, Zostań, jeśli kochasz i 50 twarzy Greya.
14. Gdzie mieszkam? No cóż jest to takie małe miasteczko na Podlasiu oddalone od Łomży o jakieś 20 km, a chodzi mi o Zambrów (Tak wiem, że nikt o nim nie słyszał)
15. Moje uzależnienia? Oglądanie Youtuberów, pisanie i słuchanie muzyki.
16. Mam konto na prawie każdym portalu jaki istnieje.
17. Imię głównej bohaterki bloga nie ma żadnego związku z moim. Po prostu lepiej mi się tak pisało.
18. Kiedyś pisałam naraz aż 6 blogów, ale ostatecznie pisze ich jedynie 2.
19. Każde opowiadanie pisze dodatkowo na wattpadzie.
20. Interesuje się grafiką komputerową i robieniem zwiastunów.
21. Każdy komentarz sprawia, że na mojej twarzy pojawia się rozdział, i że mam więkaszą wenę, a jak do tego są długie to już w ogóle.
22. Koffam was misie :*

Jeśli macie jeszcze jakieś pytania dodatkowo to śmiało piszcie.
~Wasza Pauline Styles~

3 komentarze:

  1. Miło mi się czytało te 22 fakty o Tobie *.*
    Na pewno będzie teraz lepiej czytać tego fanfika wiedząc już "coś-coś dużo" o tobie :**
    Kocham Cię <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Zambrów hmm słyszałam o nim ;)
    Ellie <3
    Wiek to tylko liczba ;*
    Sama jestem starą dupą xD
    Ściskam
    You Belong With Me

    OdpowiedzUsuń
  3. JAk sie nazywasz na instaa ? Ja to lolaswagolaa hah wiem idiotyczna nazwa ale coz...

    OdpowiedzUsuń

TEMPLATE BY NATH